انواع مختلف فناوری شارژر های سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ها موبایل های سامسونگ متنوع تر و بیشتر از گذشته وارد بازار شده اند. هر کدام از این تلفن همراه ها با شارژر مخصوص به خود معرفی و به کاربران فروخته می شوند. امروزه تقریبا تمام شارژر های سامسونگ دارای تکنولوژی و فناوری به خصوصی هستند که در هر شارژری این فناوری متفاوت اند. فهمیدن انواه مختلف این شارژرها به شما کمک می کند که در صورت نبود شارژر خود گوشی، بتوانید شارژر مناسب را برای گوشی سامسونگ شما انتخاب کنید. امروزه سازندگان گوشی سامسونگ در تلاش هستند که شارژر خود را با تکنولوژی به روز تر، با توان بیشتر در کنار امنیتی بهتر را طراحی کنند. یکی از نقاط مثبت شارژر های سامسونگ این است که نسبت به شارژر های دیگر کمپانی کیفیت بهتری دارد و شارژر های که در میانرده رو به بالا رده وجود دارد همان شارژر های پرچمدار این شرکت می باشد.

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربران وجود داشته باشید این است که می تونیم تلفن همراه سامسونگ ام را با هر شارژری شارژ کنم؟ جواب خیر است. ممکن است که گوشی شما از توان 15 واتی پشتیبانی کند اما با شارژر 25 واتی آن را شارژ کنید. زیاد مشکلی ایجاد نمیشود اما بهتر است که با شارژر مناسب همان دستگاه شارژ شود. به همین دلیل بهترین راه این است که انواع فناوری شارژر های مختلف سامسونگ را بدونید تا سلامت باتری شما حفظ شود.

اغلب فناوری شارژر های سامسونگ در شارژر های معمولی، شارژر سریع یا فست شارژ و شارژر فوق سریع یا سوپر فست شارژ خلاصه می شود.

 

شارژر معمولی سامسونگ

 

اولین گوشی های هوشمند لمسی که توسط سامسونگ وارد بازار شد از این نوع شارژر بهره می برد. این شارژر ها هیچ فناوری خاصی در رابطه با سریع شارژ شدن نداشت و کاربران برای شارژ شدن گوشی هایشان تقریبا باید یک ساعت و نیم تا 2 ساعت صبر می کردند.

 

شارژر سریع (Fast Charging) سامسونگ

با روی کار اومدن گوشی هایی مانند گلگسی S6 و گلکسی S7 شارژرهای سریع سامسونگ طراحی شدند. این شارژرها زمان شارژ شدن گوشی را تا حد زیادی کاهش میدهند. امروزه اغلب گوشی های میانرده از شارژر سریع سامسونگ پشتیبانی میکنند.

با وجود اینکه موبایل ها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری هر روز بهتر می شوند، یکی از قطعاتی که بسیار مهم است باتری آن دستگاه است. یکی از اهداف شرکت های تولید کننده به خصوص برند سامسونگ ظریف تر و سبک تر ساختن گوشی تلفن همراه می باشد. به همین منظور نمی توان باتری موبایل را تا حد زیای ظرفیت را افزایش داد. این کار باعث می شود ابعاد و وزن موبایل ها افزایش یابد به همین منظور باید راهکار دیگر را به کار برد. یکی از بهترین و امن ترین راه برای این مشکل، کوتاه کردن زمان شارژ می باشد. به همین منظور کمپانی سامسونگ به فکر ساختن شارژر های سریع افتاد. امروزه که اکثر میانرده های سامسونگ دارای همین شارژر ها می باشند که حاصل تلاش این کمپانی بوده است. با این شارژر اکثر گوشی ها را می توان حدود 1 ساعت و 20 دقیقه فول شارژ کرد. البته کمپانی های دیگر تکنولوژی مشابه همین شارژر را طراحی کرده اند. وان پلاس از شارژری با نام Dash Charge، هواوی از Super Charger و کوالکام از شارژر Quick Charge استفاده می کنند.

منظور از این فناوری این است که از توان 15 واتی استفاده میکند. یعنی اینکه اگر گوشی شما از توان 15 واتی پشتیبانی می کند یعنی این تکنولوژی را می تواند استفاده کند.

 

شارژ فوق سریع ((Super Fast Charge سامسونگ

با روی کار آمدن موبایل هایی مانند Galaxy Note 10 و امثال آنها سامسونگ دست به تلاش بیشتر زده و شارژر هایی با توان بیشتر را طراحی و وارد بازار کرده است. تکنولوژی دیگر با نام شارژر فوق سریع تکنولوژیست که می تواند از فناوری شارژ سریع هم بهتری و سریع تر شارژ کند. قطعات ها هر روز آپدیت می شوند و این قطعات ها نیاز به انرژی بیشتری می باشند. البته سامسونگ در تلاش هست که گوشی ها را بهینه سازد. به همین دلیل باید شارژ شدن دوباره باتری سریع تر صورت بگیرد. سامسونگ در این فناوری با دو توان 25 و 45 وارد بازار شده است. موبایل نوت 10 پلاس از توان 45 واتی پشتیبانی مکند اما نوت 20 اولترا از 25 واتی پشتیبانی کرده که ممکن است دلیل آن افزایش طول عمر باتری می باشد.

یکی از نقاط ضعف شارژ سریع سامسونگ داغ کردن موبایل و باتری می باشد. همین دلیل باعث شده که طول عمر باتری کمتر شود و شما را به تعویض کردن آن مجبور سازد.

 

برای خرید انواع شارژر سامسونگ می توانید به فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر سربزنید. این فروشگاه انواع مختلف شارژر های سامسونگ را با بهترین قیمت به فروش می رساند





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : ماهان نیمایی
ت : سه شنبه 30 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی